قالب های فارسی وردپرس 39

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 39

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

افزایش ورودی گوگل

امروز می خواهیم علاوه بر سفارش ورودی گوگل و خرید بازدید گوگل از راه سایت آی پی ولید ، چندین مسیر مفید و پیشه آمد افزایش ورودی کاربران اینترنتی برای تارنما شما را شناسایی کنیم و آن ها را به اختصار شرح دهیم تا شما با راه های افزایش ورودی گوگل آشنا شوید .


با تیم آی پی ولید همراه باشید تا شما را به سمت ترقی وب سایتتان و بالا بردن رنک گوگل شما را ارشاد و همراهی کنیم .


از مهم ترین و کارآمد ترین راه های افزایش بازدید از گوگل  به سایت شما می طاقت به فرآوری درونمایه اشاره ارائه کرد که با استفاده کردن درست و به جای واژه کلیدی های مد نظرتون می توانید به سایت و مطلب خویش در گوگل ارزش دهید .


تولید محتوا را می نا به جرات بهترین مسیر برای پیدا کردن ورودی برای یک تارنما نامید ، که خود فرآوری محتوا یکسری قواعد و اصول خاصی را داراست که باید حتما به آن ها عمل ارائه کرد الی محتوای تولید شده حائز ارزش ، از نظر گوگل باشد و امتیاز قابل قبول برای محتوای شما قائل باشد .


از نکات دیگری که باید در فرآوری درونمایه رعایت کرد این است که حتما متن ایجاد شده باید برای انسان باشد نه ربات های گوگل !!!


اشتباهی که اکثرا در نگارش متن مرتکب آن می شوند این است که محتوای خویش را برای ربات های گوگل می نویسند که گوگل در سنه های اخیر با به کارگیری الگوریتم های خویش متوجه این تقلب شده و سایت هایی که از این طریق ها کاربرد می کنند را جریمه می کند .


نکته قابل تامل دیگر این است که محتوای شما نباید به هیچگونه کپی از سایت های سایر باشد که اگر از محتوای کپی شده برای سایت خود بهره‌گیری کنید مطمانا گوگل سایت شما را جریمه می کند .


متن های قدیمی خود را به روزرسانی کنید !


گاهی یک مطلب بازخورد مناسبی را به ما نمی دهد که می طاقت با به روز کردن آن مطلب و همینگونه بهره‌گیری کردن از تصاویر با Alt پسندیده در آن مطلب باعث می شود ربات های گوگل به پرکار بودن تارنما در مقوله ی تولید محتوا پی دستگیر و به سایت شما امتیاز مثبت دهند و جایگاه سایت شما در گوگل رشد قابل قبولی کند .


مطالب خود را در شیکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید .


با به اشتراک گذاشتن مطالب تارنما خود در شبکه های اجتماعی مانند لینکدین ، فیسبوک ، تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی دوست داشتنی کاربران اینترنتی می توانید کاربران بیشتری را به سایت خود جذب کنید و ورودی سایت خود را افزایش دهید که همین شیوه مایه افزایش ورودی سایت شما و بهبود جایگاه سایت شما در گوگل خواهد شد .


لینک سازی ها در محتوای خود را به صورت بنیادین و به صفحات مرتبط و مهم خود سپریدن دهید .


از لینک سازی در مطلب خود قافل نشوید به انگیزه این که لینک های موجود در مطلب میتواند ارزش واژه کلیدی باره عقیده را به صفحه ای که لینک به آن بر می گردد را بالا ببرد لینک سازی از اهمیت بالایی بر خوردار است .


لینک سازی ها باید به صورت اصولی چهره گیرد و از لینک دادن بیش از حد پرهیز کرد ، زیرا ارزش واژه کلیدی دلخواه را تفریق می دهد .


CTR صفحه همیشه پسندیده باشد


CTR به معنی نرخ کلمه کلیدی می باشد . در هر مطلب بایستی نرخ واژه کلیدی دلخواه شما حفظ شود و طبیعتا باید کلمه کلیدی ها نسبت به کلماتی با ارزش کمتر درصد بالاتری را بر خوردار باشند .


برای مطالب اجازه دهید کاربران کامنت بگذارند


کامنت گذاری خویش نه تنها مایه می شود محتوای موجود در صفحه ی شما افزایش بیابد بلکه کاربران را در سایت شما حفظ می کند . گاهی همین کامنت گذاری ها باعث ورود کاربران جدید شده تا در بحث به هستی آمده کمپانی کنند که همین امر مایه ورود کاربران جدید به سایت شما شده و بدین ترتیب باعث بهبود جایگاه وب سایت در گوگل می شود .


حال می خواهیم مسیر های دیگری که باعث افزایش ورودی کاربران اینترنتی به وب سایت شما می شود را اسم ببریم و به اختصار روشنگری دهیم .


با تیم آی پی ولید همراه باشید .

عادت های غلط را در 4 مرحله فیتیله‌پیچ کنید!

 رسانه کلیک –  مطالعات نشان می دهد دو تا هشت ماه زمان نیاز است تا فرد یک رفتار یا عادت بد را ترک کند. خواندن این مقاله به شما کمک می کند ترک عادت های بد برایتان راحتر شود.  

با چند روش ساده می توانید عادات بد زندگی خود را به عادت های خوب تبدیل کنید. وقتی رفتارهای اشتباه مدام تکرار شوند ترک کردن آنها کاری دشوار می شود. در واقع ترک رفتارهای بدی از قبیل ناخن جوییدن، سیگار کشیدن، ورزش نکردن، دیر از خواب بلندشدن و اعتیاد به تلفن همراه ممکن است در ابتدا کمی سخت به نظر بیاید و تصور کنید هرگز نمی توانید آنها را کنار بگذارید اما باید گفت ترک این عادات بد امکان پذیر است و هر کسی با کمی اراده، برنامه ریزی و تغییر سبک زندگی می تواند از عهده آن بربیاید.

مطالعات نشان می دهد دو تا هشت ماه زمان نیاز است تا فرد یک رفتار را ترک کند پس بنابراین نباید ناامید شد زیرا ترک عادت های بد همیشه کاری زمان بر است. به گفته روانشناسان عادت هایی که در روزمره انجام می دهیم سلسله رفتارهایی هستند که به فرد کمک می کند کمتر بیندیشد و فعالیت های خود را سریع تر انجام دهد و زمان بیشتری داشته باشد.

در این مطلب چهار نکته مهمی که برای ترک عادت های بد باید در نظر بگیرید گفته می شود. با رعایت این نکات بهتر می توانید از پس این تغییر بربیایید.

آگاه باشید

این را بخاطر بسپارید که تصمیم به ترک یک عادت بد همیشه کافی نیست.  در حقیقت برای تغییر عادت یا رفتار شما نیاز به خودآگاهی دارید. به این معنی که از عادت خود آگاه باشید. دانستن انگیزه ها یا عواملی که موجب این رفتارهای بد شده و کنترل احساساتی که پس از این عوامل ظاهر می شوند از نکاتی مهمی است که باید آن را رعایت کنید. درک و تشخیص کامل داشتن از عوامل، احساسات و واکنش های دائمی که در پی آن است  به شما این امکان را می دهد تا خودتان را پیدا کنید و دوباره واکنشتان را به سمتی دیگر سوق دهید.

برنامه ریزی کنید

برای خلاص شدن از یک عادت بد و قدیمی و جایگزینی آن با یک رفتار جدید، شما باید پس از خودآگاهی، یک برنامه کاربردی برای خود داشته باشید. پس از آن به تکرار جدی برخی رفتارهای جدید برای جایگزین کردن رفتارهای قدیمی نیاز دارید. در واقع برنامه تان باید این تغییرات را برای شما آسان تر کند. برای مثال اگر اگر قصد دارید عادت مدام چک کردن تلفن همراه تان در صبح پس از بیدار شدن از خواب را متوقف کنید و به جای آن به ورزش بپردازید با یک برنامه ریزی مناسب به راحتی می توانید ورزش و پیاده روی را جایگزین گوشی خود کنید. این برنامه ریزی بدان معنی است که باید تلفن همراه خود را دور از دسترس بگذارید و اگر صبح با صدای آلارم آن از خواب بیدار می شوید بهتر است به جای گوشی از یک ساعت دیگر برای زنگ زدن و بیدار شدن استفاده کنید و لباس های مخصوص ورزش خود را شب قبل آماده کنید تا صبح با جدیت به جای چک کردن گوشی به ورزش کردن بپردازید. هنگامی که این برنامه ریزی ها را برای خود داشته باشید مطمئنا به راحتی می توانید این عادت های بد را کنار بگذارید.

از نقشه استفاده کنید

اگر به طور جدی تصمیم به ترک عادت های بد خود گرفته اید و برای آن برنامه ای مطمئن تهیه کردید این نکته را در نظر داشته باشید که گاهی اوقات بهترین برنامه ریزی هم ممکن است شما را در یک مسیر اشتباه بگذارد. به عنوان مثال به قصد خرید هویچ از خانه بیرون می روید اما از یک رستوران سر در می آورید.

اگر برنامه ریزی ابتدایی یا «A» شما اشتباه از کار در آمد از برنامه «B» استفاده کنید. در این برنامه باید از خودتان بپرسید که دقیقا چه احساسی دارید؟ آیا غمگین، خسته، عصبی یا تنها هستید؟ این احساسات منجر به ایجاد عادت های خاصی می شوند که ممکن است به شما آسیب برساند. افراد این احساسات سرد و غمگین را دوست ندارند و اغلب تمام تلاش خود را می کنند تا از آنها دور شوند. در این صورت باید یک زمان برای خودتان تعیین کنید، چشمانتان را ببندید و ذهن خود را از این احساسات خالی کنید.

اگرچه ممکن است این تمرکز کردن و دور شدن از این احساسات عادت های بد را از شما دور نکند اما باعث می شود به احساسات بد واکنش دهید و آن ها را از خود دور کنید و هنگامی که احساس راحتی کنید بهتر می توانید انتخاب های سالم و مفید کنید.

به خود یادآوری کنید

عادت های زندگی همیشه توسط تکرار برخی رفتارها ایجاد می شوند. بنابراین اگر می خواهید عادات بد خود را تغییر دهید، باید عادت و رفتارهای جدید خود را یادآور شوید و آن ها را فراموش نکنید. در واقع به این تغییر سبک جدید زندگی خود پایبند باشید. بنابراین این رفتارها و عادات جدیدی که قصد انجام آن ها را دارید روی برگه ای یادداشت کنید و آن را جایی بگذارید که قابل رویت باشد یا از خانواده خود بخواهید آنها را به شما یادآوری کنند.

گفتنی است، ترک عادت های بد همیشه دشوار است اما هرگز ناامید نشوید و تلاش خود را ادامه دهید. هر عادت بدی دارید باز هم خودتان را در حالت غلبه بر آن تجسم کنید و از موفقیت خود لذت ببرید. خودتان را همیشه با یک هویت جدید و اصلاح شده ببینید.

نقش نوآوری و فناوری در فضای استارتاپی

رسانه کلیک – نوآوری و فناوری کلماتی هستند که این روزها در جوامع استارتاپی زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند. شاید برخی از شما معنای فناوری یا نوآوری را به درستی بدانید و آن را به جا و مناسب استفاده کنید اما بسیاری از افراد معنای دقیق فناوری و نوآوری را نمی‌دانند.

گاهی اوقات نوآوری با اختراع و ابداع اشتباه گرفته می‌شود که در این مطلب قصد داریم به این موضوع اشاره کنیم.

کلمه انگلیسی: Innovation

معادل فارسی: نوآوری

تعاریف مختلفی از نوآوری مطرح شده است. اما به طور ساده باید گفت ریشه این کلمه از دو کلمه نو + آور تشکیل شده است. به نظر می‌رسد یکی از برابر واژه‌های خوب فارسی است چرا که در اکثر تعاریف نوآوری نو بودن یک اصل اساسی و حیاتی است. به بیان ساده می‌توان گفت آوردن هر چیز نو برای فرد، گروه یا سازمان می‌تواند به عنوان نوآوری تعریف شود. در کنار این موضوع، خلاقیت می‌تواند راهگشای نوآوری باشد چرا که وجود خلاقیت موجب خواهد شد محصول، خدمات یا راهکار نو ایجاد گردد. نکته مهم دیگر اینکه نو بودن نسبی است و ممکن است چیزی برای فرد یا جامعه‌ای نو محسوب گردد در صورتی که در جامعه دیگر از آن استفاده شده باشد. به هر حال برای اینکه یک جمع بندی از تعاریف مختلف داشته باشیم نوآوری را این‌گونه تعریف می‌کنیم:

به کارگیری خلاقیت و امکانات جهت خلق محصول یا خدمات جدید جهت استفاده فرد، گروه یا سازمان.

برای نوآوری مثال‌های گوناگونی وجود دارد اما یکی از ملموس‌ترین مثال‌ها پنل‌های خورشیدی هستند. روش‌های مختلفی جهت تولید برق در جهان وجود دارد که هر کدام ممکن است در زمان خود به عنوان یک نوآوری بشری مطرح شده باشند اما این روزها پنل‌های خورشیدی یک نوآوری محسوب می‌شوند چرا که تا پیش از خلق این روش برق با استفاده از توربین‌های بادی و آبی و یا ابزارها و روش‌های دیگر تولید می‌شد. اما امروز با استفاده از یک نوآوری انسان توانسته است از انرژی خورشید برق تولید کند. همانطور که گفته شد نوآوری‌ها خلق محصول یا خدمات جدید هستند. امروز پنل خورشیدی یک نوآوری محسوب می‌شود ولی تحقیقات جدید بر روی روش‌های نو همچنان ادامه دارد و گفته می‌شود در برخی کشورها از انرژی حاصل از اصطحکاک چرخ ماشین با جاده جهت تولید برق استفاده می‌شود. می‌توان گفت نوآوری مرز خاصی ندارد و هر گاه ممکن است محصول یا خدمات جدیدی خلق و ارائه شود.

کلمه انگلیسی: Technology

معادل فارسی: فناوری

در مقابل نوآوری که به خلق محصول یا خدمات جدید منجر می‌شد، فناوری به کمک انسان‌ها جهت رفع مشکلات می‌پردازد. به طور کلی استفاده از فناوری موجب سادگی کارها شده است. کلمه فناوری نیز از دو کلمه فن + آور ساخته شده است. کلمه فن در فارسی به معنای آگاهی داشتن در مورد روش انجام کاری یا مهارت انجام کاری معنی شده است. فناوری یکی دیگر از برابر واژه‌های خوب فارسی است که به خوبی به معنای تکنولوژی اشاره می‌کند. با توجه به توضیحات ارائه شده تعریفی ساده از فناوری ارائه می‌کنیم:

دانشی درباره ابزارها، روش‌ها و فرایندها به جهت ایجاد مهارت لازم برای به کارگیری آن‌ها برای انجام کار یا ایجاد یک محصول یا سرویس.

مثال:

آیینه بغل نانو

فناوری نانو یکی از مثال‌هایی است که امروزه بیش از دیگر فناوری‌ها مطرح است. این مثال خوبی است برای فناوری چرا که با توجه به تعریفی که از فناوری داشتیم هدف آن رفع یک مشکل از افراد است و خود آن مهارت انجام یک کار، یکی از مشکلاتی که در خیابان‌های شهری موجب بد شدن منظره شهر می‌شود نوشتن روی دیوارهای شهر توسط افراد مختلف است. فناوری نانو برای حل این مشکل پوششی را بر روی دیوار ایجاد می‌کند که آن را در مقابل نوشتن ایمن می‌سازد. نمونه دیگر مشکلی است که در آیینه بغل یا شیشه‌های ماشین در زمان بارندگی اتفاق می‌افتد و موجب کاهش دید راننده می‌شود که این مشکل نیز با استفاده از پوشش نانو بر روی آیینه و شیشه‌های اتومبیل حل شده است.

اینفوگرافی: درآمدزایی از اینستاگرام در 20 مرحله ساده و پیش پا افتاده

درآمدزایی از اینستاگرام به امری عادی تبدیل شده و محل مناسبی برای ارتباط با مشتری و توسعه کسب و کار است. این شبکه اجتماعی فرصت افزایش مشتری را بدون صرف هزینه گزاف بابت تبلیغات در اختیار کمپانی ها قرار می دهد.

راه های بسیاری برای شناساندن مارک و برندسازی و به منظور بالا بردن تعداد دنبال کننده ها بدون صرف کمترین هزینه‌ای وجود دارد. بهره گرفتن از محیط های مجازی، از هشتگ گرفته تا فیلترها، جلوه و زیبایی برند شما را افزایش می دهد و باعث ایجاد ترافیک در تعداد فالوورهای شما خواهد شد.

اینستاگرام همچنین امکان دیده شدن برند شما را در شبکه های اجتماعی دیگر بالا می برد و مصرف کنندگان و مشتریان را از طریق لایک و کامنت در تعامل با یکدیگر قرار می‌دهد.

برای آگاهی از استراتژی های جذب مشتری و توسعه کسب و کار در این شبکه اجتماعی اینفوگرافی آموزشی زیر را مشاهده کنید:

درآمدزایی از اینستاگرام

سکوی تعاملی حل چالش های استارت اپ ها شروع به کار کرد

 نخستین سکوی تعاملی بومی برای حل چالش های استارت اپ ها  (نوآوری در کسب و کارهای نوپا) با همکاری دانشگاه تهران راه اندازی شد.

به گزارش کلیک به نقل از مهر، علیرضا یاری مجری طرح جویشگر بومی در این باره گفت: سامانه­ «نو آوید» به آدرس www.noavid.ir به عنوان اولین سکوی تعاملی بومی است که برای حل چالش های استارت اپ ها  (نوآوری در کسب و کارهای نوپا) با همکاری دانشگاه تهران راه اندازی شده و هم اکنون در اولین گام، ۶ مورد از چالش‌ های نوآوری شرکت­ های حوزه محتوا و جویشگرهای بومی روی این سامانه قرار گرفته است.

یاری عنوان کرد: با راه اندازی این سامانه کلیه متخصصان و پژوهشگران دانشگاهی و غیردانشگاهی از سراسر کشور می توانند برای حل نوآوری در کسب و کارهای نوپا با هم به رقابت پرداخته و از پاداش های مالی در نظر گرفته شده برای حل چالش ها بهره مند شوند.

مجری طرح جویشگر بومی خاطر نشان کرد: در این راستا برای توانمند سازی کسب و کار شرکت­ های فعال در حوزه محتوا و خدمات بومی در کشور، مرحله نخست فراخوان ثبت نام و شرکت در «رویداد چالش نوآوری در جویشگرهای بومی» شروع شده که این فراخوان در سامانه­ نو آوید انتشار یافته است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری مسابقات چالش نوآوری از یک طرف حمایت غیرمستقیم از شرکت های فعال در این حوزه جهت افزایش نوآوری در خدمات جویشگرها مبتنی بر نیازها و ذائقه جامعه کاربران ایرانی است و از طرف دیگر افزایش نقش و مشارکت مردمی و نیز بهره گیری از دانش و توانمندی های متخصصان در دانشگاه های سراسر کشور برای حل چالش های جویشگرها خواهد بود.

مجری طرح جویشگر بومی اظهار داشت: برگزاری این مسابقات مبتنی بر دو رویکرد نوآوری باز و جمع سپاری است. برای این منظور تلاش شده مسائل کلی و مبهم شرکت های فعال در طرح جویشگر بومی به ۵ دسته خرده چالش تفکیک شود. این خرده چالش ها عبارتند از چالش­ های پژوهشی، ایده ­پردازی، توسعه محصول، دولتی و استارتاپی.

یاری اضافه کرد: هر شرکتی که در حوزه محتوا و خدمات بومی در کشور در حال فعالیت باشد می تواند با ارسال درخواست خود بر روی سامانه نوآوید و معرفی چالش های نوآوری در محصولات و کسب و کارش از حمایت های لازم برخوردار شود.

وی یادآور شد: برگزاری این مسابقات را رویکرد نوینی برای افزایش مشارکت مردمی در توسعه نوآوری و تجاری سازی در کسب و کارها بویژه جویشگرهای بومی دانسته و با دعوت از کلیه اساتید و دانشجویان سراسر کشور خواستار افزایش نقش آفرینی هر چه بیشتر مردم در توسعه و گسترش خدمات بومی در کشور شود.