قالب های فارسی وردپرس 39

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 39

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

سئو وردپرس چیست

SEO – سئو چیست؟

سئو چیست؟

سئو چیست؟

SEO مخفف واژه Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر می‌باشد. این یک استراتژی است که توسط مدیران وب سایت ها اتخاذ می‌شود تا به وسیله درمان رنک وبسایت خود در موتورهای جستجوگر بتوانند بازدیدکننده اکثریت را به وبسایت خویش جذب کنند.


سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر) روشهایی برای فریب گوگل و یا بازی با سیستمها نیست! سئو در باره قواعد کدنویسی و فرمت درست محتوای یک سایت صحبت می کند لغایت بتواند توسط موتورهای جستجوگر بهتر دیده شود.


وقتی که کاربران در موتورهای جستجو به پیگیری محتوایی می گردند که در وبسایت شما هستی دارد، محتوای بهینه شده شما، در نتایج جستجو در جایگاه بالاتری دیده می شود و شانس بیشتری برای کلیک شدن پیدا می کند.


[ بازگشت به بالا ]



چرا سئو مهم است؟

موتورهای جستجوگر، بیشتر مهمترین منبع جذب بازدیدکننده برای اکثر وبسایت ها هستند.


گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر، از الگوریتم پیچیده ای برای بررسی و رنک دادن به وبسایتها در نتایج جستجو کاربرد می کنند. اما این الگوریتم بی نقض نیست، و همواره به کمک شما برای دریافت اینکه محتوای شما درباره چیست نیاز دارد.


اگر محتوای شما بهینه نشده باشد، موتورهای جستجوگر نمیدانند چطور به آن رنک دهند. در نتیجه وقتی کاربران در باره موضوعی جستجو می کنند که در سایت شما هستی دارد، سایت شما را در نتایج نمی بینند و درنتیجه شما این بازدید کننده گان را از دست می دهید.


سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر) برای صاحبان کسب و کار و وبسایتهایشان بسیار حیاتی است. و در نتیجه این بهینه سازی میتوانند بیشینه بازدید کننده ممکن را از موتورهای جستجوگر دریافت کنند.



مبانی سئوی وردپرس

سئو میتواند زیاد تخصصی باشد، ولی نباید اینطور باشد! تنها یادگیری برخی از نکات سئو وردپرس میموس  و استفاده از آن در وبسایتتان می تواند تاثیر زیاد قابل ملاحظه ای در حجم بازدید کننده ورودی شما از موتورهای جستجوگر خواهد داشت.


شما برای به کارگیری تکنیکهای پایین نیاز نیست که یک نابغه و یا متخصص سئو باشید، بلکه اگر درحال آماده از وردپرس کاربرد می کنید می توانید از این تکنیکها هم کاربرد کنید.


بسیار خوب، می خواهیم بهینه سازی وبسایت شما را شروع کنیم!