قالب های فارسی وردپرس 39

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 39

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

واکنش آنکارا به تصمیم آمریکا درباره اف ۳۵

خبرگزاری مهر: وزارت خارجه ترکیه به اقدام آمریکا در کنار گذاشتن آنکارا از پروژه اف ۳۵ واکنش نشان داد.

واکنش آنکارا به تصمیم آمریکا درباره اف ۳۵

به نقل از النشره، وزارت خارجه ترکیه به اقدام آمریکا در کنار گذاشتن آنکارا از پروژه اف ۳۵ واکنش نشان داد.

در بیانیه وزارت خارجه ترکیه آمده است: کنار گذاشتن ما از برنامه اف ۳۵ فاقد پشتوانه حقوقی و قانونی است. از واشنگتن می‌خواهیم که از تصمیم خود صرف نظر کند.

در این بیانیه تاکید شده است: کنار گذاشتن ما از پروژه به روابط راهبردی ما با آمریکا ضربه می‌زند. تصمیم آمریکا لطمه‌ای جبران ناپذیر به روابط ترکیه و آمریکا می‌زند.

شایان ذکراست که کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که ترکیه را از پروژه ساخت جنگنده‌های اف -۳۵ کنار گذاشته است.

در بیانیه دولت آمریکا علت حذف ترکیه از پروژه ساخت جنگنده‌های اف -۳۵، خرید موشک‌های روسی اس -۴۰۰ توسط ترکیه عنوان شده و گفته شده است: متأسفانه تصمیم ترکیه برای خرید سامانه‌های دفاع هوایی اس -۴۰۰ موجب می‌شود ادامه مشارکت این کشور در [پروژه ساخت] اف -۳۵ غیرممکن شود.

آمریکا در این بیانیه همچنین افزوده است: ترکیه در ۶۵ سال گذشته از جمله شریکان مورد اعتماد و قدیمی ما و متحد ما در ناتو بوده اما پذیرفتن اس -۴۰۰ تعهدی را که تمامی متحدان ناتو برای دوری کردن از سامانه‌های روسیه به یکدیگر داده‌اند، تضعیف می‌کند.

خرید موشک‌های اس -۴۰۰ روسیه توسط ترکیه موجب تشدید تنش در روابط آمریکا و ترکیه شده است. آمریکا بر این باور است که سامانه دفاع موشکی اس -۴۰۰ روسیه به شدت امنیت اف -۳۵ را به خطر می‌اندازد.

مقام‌های آمریکایی و سایر کشورهای ناتو از این مساله نگران هستند که رادارهای اس -۴۰۰ بتواند به راحتی جنگنده‌های اف ۳۵ را شناسایی و رهگیری کرده و این جنگنده‌ها در برابر سامانه اس -۴۰۰ به شدت آسیب پذیر شود.

ایالات متحده به ترکیه پیشنهاد داده بود تا به جای سامانه اس -۴۰۰ روسی، سامانه ضد موشکی پاتریوت را خریداری کند، اما ترکیه این پیشنهاد را رد کرده و قرارداد خرید اس -۴۰۰ از روسیه را نهایی شده و آماده اجرا عنوان کرده است.

آمریکا همچنین پیش از این به ترکیه هشدار داده بود که در صورت خرید موشک‌های اس -۴۰۰ این کشور را تحریم خواهد کرد.

هدیه معتمدآریا به دختر فردوسی کاویانی

تسنیم: عصر روز گذشته مراسم بزرگداشتی به همت برخی از اهالی سینما برای فردوس کاویانی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون در خانه سینما برگزار شد.

هدیه معتمدآریا به دختر فردوسی کاویانی

در این مراسم چهره‌هایی چون فاطمه معتمدآریا، حمید جبلی، علیرضا خمسه، سیروس ابراهیم‌زاده و ... حضور داشتند.

فردوس کاویانی به دلیل کسالت در این مراسم حضور نداشت و آرمیتا کاویانی به نمایندگی از پدر در مراسم حضور یافت.

معتمدآریا در این مراسم با حضور روی صحنه لوح تقدیر کاویانی را به دخترش اهدا کرد.

هدیه معتمدآریا به دختر فردوسی کاویانی

در پایان این مراسم یک پیام تصویری از کاویانی پخش شد که در آن عنوان کرد: خیلی خوشحالم در خدمت شما هستم. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.

وی در این پیام عنوان کرد: حال خوشی ندارم. شرایط به گونه ای بوده است که مدت‌هاست که نتوانستم کاری داشته باشم. از شما عزیزان که جویای احوال من هستید خیلی ممنونم شما باعث شادی و انرژی دادن به من می‌شوید.

دختر کاویانی نیز در این جلسه گفت: از طرف پدر عذرخواهی می‌کنم که نتوانست در اینجا حضور پیدا کند. من عشق را از او آموختم او عاشق است و همیشه نگران مردمش بود. من عشق خالصانه را از پدرم آموختم و امیدوارم بتوانم مثل او باشم.

ماگ چیست ؟

انسان‌های نخستین حدود شش هزار سال قبل از ماگ استفاده می‌کردند. هرفردی برای خودش یک ماگ چوبی یا سفالی می‌ساخت و حالا بعد از هزاران سال ماگ‌ها دوباره جای خود را در زندگی روز‌مره‌ بازکرده‌اند. تبلیغات بازاریابان نشان می‌دهد که امروز شرکت‌های تولید‌کننده به دنبال این هستند تا هر فرد یک ماگ داشته باشد. اما اگر می‌پرسید ماگ‌ چیست؟ ابتدا باید بدانید که ماگ یک لیوان نیست. شاید شبیه به لیوان باشد، ولی یک کالا‌ی دیگر با کاربردی شبیه به لیوان است که از جنس‌های مختلف برای گروه خاصی از نوشیدنی‌ها تولید می‌شود. ماگ‌ طی سال‌های اخیر آنقدر محبوب‌ شد که با وجود شرایط رکودی، بازار خوبی دست‌و پا کرده است.

ماگ چیست؟
ماگ(mug) نوعی فنجان است که اغلب برای نوشیدنی‌های گرم نظیر چای، قهوه، شیرداغ و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماگ‌ها عمدتا حجم و گنجایش بالاتری نسبت به سایر ظروف مشابه دارند و همچنین یک دسته برای راحتی استفاده روی آنها طراحی می‌شود. یک ماگ معمولا ۳۵۰ تا ۵۰۰ میلی‌لیتر حجم دارد که این مقدار دو برابر یک فنجان چای است. از نظر ظاهر، طراحی ماگ کاملا غیر رسمی است و به عنوان یک وسیله شخصی از آن استفاده می‌شود. ماگ‌ها کمتر در شرایط رسمی  کاربرد دارند.

بسیاری از کلمات هستند که تلفظ و نحوه نوشتاری مختلفی دارند اما معنای آن ها یکی است و تفاوت های بسیار کوچکی با هم دارند. این ویژگی در همه زبان ها به ویژه در زبان فارسی و انگلیسی به وفور یافت می شود.  در این مقاله به سه کلمه کاپ و گلس و ماگ که معانی مشابهی دارند اشاره می کنیم.

تفاوت کاربرد سه واژه glass ,cup ,mug چیست؟

حدودا از همون معنای لغوی هم می توان به کاربردشون پی برد

mug ( به معنی لیوان ) بیشتر منظور به لیوان های گلی قهوه خوری ( سوفالی ) هستش

cup (به معنی فنجان) بیشتر به منظور ظروفی برای صرف چای هستش ولی به عنوان جام و پیاله (حدودا یه نوع واحد ) نیز استفاده می شود

glass (به معنی لیوان) همون لیوان های شیشه ای که در آنها آب و شربت می خوریم ولی باز هم باید به یه جمله قبل و بعد و همچینین کلماتی توجه کرد چون می توان این واژه به منظور شیشه نیز بیان می شود

در کل در زبان انگلیسی باید مفهوم فرد بیان کننده و تلفظ واژاه (فکوس در تلفظ کلمات و قدرت ادای آنها ) از طرف او  مورد توجه قرار گیرد.

ترجمه و معنی کاپ cup :

cup ( cupu) ناو(n): فنجان ، پیاله ، جام، ساغر، گلدان جایزه مسابقات، (vi and vt): خون گرفتن ، حجامت، بشکل فنجان در آوردن ، فنجان گذاشتن ، بادکش کردن

ترجمه و معنی گلس glass :

glass شیشه ، آبگینه ، لیوان ، گیلاس، جام، استکان ، آئینه ، شیشه دوربین ، شیشه ذره بین ، عدسی، شیشه آلات، آلت شیشه ای، عینک ، شیشه گرفتن ، عینک دار کردن ، شیشه ایکردن ، صیقلی کردن

ترجمه و معنی mug به انگلیسی و فارسی

mug آبخوری، لیوان ، ساده لوح، دهان، لیوان دسته دار

 

جنس ماگ‌ها  از چیست؟
اما ماگ‌ها با توجه به جنس بدنه در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند که هر‌کدام برای یک نوع نیاز مناسب است. جنس‌ ماگ‌ها شامل دسته‌های زیر می‌شود:

    سرامیک
ماگ‌ سرامیکی از پرطرفدارترین و قدیمی‌ترین کالای این بازار است. جنس سرامیک به کار گرفته‌شده در این ماگ‌ها از مواد پرسلن (مواد ظروف چینی)است که ازمقاومت بالایی دربرابر حرارت و انجماد برخوردارند. ماگ‌های سرامیکی برای نوشیدن هر دو نوشیدنی سرد و گرم مناسب هستند زیرا می توان آنها را به راحتی در فریزر قرارداد و همچنین برای گرم کردن نوشیدنی‌های گرم بدون هیچ‌ مشکلی در مایکروویو قرار می‌گیرند، زیرا سرامیک براثر دما تغییر شکل نمی‌دهد. ماگ‌های سرامیکی ظروف نازکی هستند و بعضی از آنها می توانند دمای مورد نظر نوشیدنی را در مدت زمان مشخصی حفظ کنند. قیمت این دسته از ماگ ها بین  پنج هزار تا ۷۰هزارتومان متغیر  است.

    کریستال
دسته دیگر ماگ‌ها  از جنس کریستال هستند. این ماگ‌ها طرفداران کمتری نسبت به نوع سرامیک دارند، زیرا به دلیل شفافیت کریستال طراحی آنها ساده و خالی از هر نوع نقش‌ونگاری است. به‌علاوه اینکه ماگ‌های شیشه‌ای در برابر تغییر دما مقاومت کمتری دارند و به راحتی می‌شکنند. به طور کلی تعداد محدودی از آنها برای گرم و یا سرد کردن نوشیدنی، در مایکروفر  و یا فریزرقرار می‌گیرند، زیرا ممکن است گرما یا سرما به کریستال آسیب برساند، اما ماگ‌های کریستالی بر خلاف سرامیکی، با گذشت زمان تغییر  رنگ نمی‌دهند و دچار رسوب نیز نخواهند شد. محدوده قیمت ماگ‌های کریستالی بین ۱۰ الی   ۶۰ هزار تومان است.

    پلاستیک
تعدادی از ماگ‌ها نیز از جنس پلاستیک ساخته می‌شوند که نسبت به سایر ماگ‌ها طرفداران زیادی ندارند، اما ویژگی های اصلی ماگ پلاستیکی وزن کم آنهاست که حمل و نقل را آسان می‌کند. به همین دلیل از ماگ‌های پلاستیکی بیشتر برای مسافرت استفاده می شود و به هیچ عنوان برای استفاده های روزمره گزینه‌ مناسبی نیستند. دومین ویژگی مهم ماگ پلاستیکی نیز توانایی آنها برای گرم‌نگه‌داشتن یا سرد نگه‌داشتن نوشیدنی است. ضمن اینکه ماگ‌ پلاستیکی بدون هیچ‌ مشکلی در مایکروویو قرار می‌گیرد، ولی در مقابل شعله‌های آتش به شدت تخریب‌پذیر است. قیمت ماگ های پلاستیکی بین  پنج الی ۵۰هزار تومان تعیین می‌شود.

    چوب
ماگ‌های چوبی برای نخستین بار توسط انسان‌های نخستین ساخته شدند و قدمت بالایی دارند، اما امروز هم سهم زیادی از بازار ماگ‌ها متعلق به نمونه‌ چوبی است. گرچه فرایند تولید و ساخت آنها نسبت به گذشته کاملا متحول شده است، اما نقاط ضعف ماگ‌های چوبی این است که با گذشت زمان بوی نامطبوعی می‌گیرند، طراحی چندان زیبایی ندارند و دمای نوشیدنی در آنها به سرعت تغییر می‌کند. اما طراحی ماگ‌های چوبی آنقدر زیباست که هنوز هم به عنوان یک عضو مهم در این بازار حضور دارد. قیمت این دسته از ماگ‌ها حدود سه الی ۳۰هزارتومان است.

منبع:

شارژر همراه ریمکس پرودا مدل PPP-9 با ظرفیت 12000 میلی آمپر ساعت

در این پاور بانک یک باتری با ظرفیت 12000 میلی‌آمپر ساعت به‌کار رفته است. روی بدنه‌ی آن یک نشانگر LCD قرار گرفته تا میزان شارژ باقی‌مانده‌ی پاور بانک را به‌صورت درصد نمایش دهد. همچنین در بسته‌بندی آن یک کابل USB هم وجود دارد تا در شرایط لازم بتوانید پاور بانک را به یک دستگاه مجهز به این درگاه مانند کامپیوتر یا لپ‌تاپ متصل کرده و باتری آن را شارژ کنید. ظاهر این مدل از شارژرهای همراه ریمکس شبیه به یک مستطیل با طول 142 میلی‌متر، عرض 75 و ضخامت 60 میلی‌متر طراحی شده و وزن آن 192 گرم است. روی بدنه‌ی آن دو درگاه خروجی USB تعبیه شده که قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه به‌صورت همزمان را برای شما فراهم می‌کند. ولتاژ خروجی در این محصول 5 ولت و جریان خروجی در درگاه‌های خروجی آن 1 و 2.1 آمپر شدت دارد. همچنین ولتاژ ورودی در این پاور بانک 5 ولت و شدت جریان ورودی در آن 1 آمپر است. بدنه‌ی این مدل از شارژرهای همراه «ریمکس» با استفاده از پلاستیک و به‌صورت طرح‌دار تولید شده و در برابر خط‌وخش مقاومت دارد.

منبع:

بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست (Social Media Marketing)

ارتباط میان جستجو و بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟

چرایی ضرورت اطلاع از شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای در زمینه سئو سایت چیست؟ (رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو )رابطه بسیار تنگاتنگی با هم دارند. شبکه های اجتماعی اغلب برای کشف مطالب جدید از جمله داستان اخبار روز و محتواهای به روز مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت "کشف" یک فعالیت مهم جستجو است. شبکه های اجتماعی با ساخت لینک می توانند کمک شایانی به سئو سایت نمایند. بسیاری از مردم نیز  با جستجو در سایت های شبکه های اجتماعی به دنبال  یافتن مطالب مورد نظر خود در رسانه های اجتماعی هستند. شبکه های اجتماعی تاثیر بسزایی بر روی نتایج جستجوی یک موتور جستجو دارند. 

بر اساس پژوهش های صورت گرفته در آمریکا 53 درصد از آمریکایی ها که برندها را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند نسبت به آن احساس وظیفه بیشتری دارند.

اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟

افزایش شناسایی نام تجاری در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، یوتیوب، توییتر و LinkedIn با زندگی میلیاردها نفر از مردم (حدود 1.6 میلیون به دقیق) یکپارچه شده است. بسیاری از این افراد می توانند کارکنان بالقوه، مشتریان، تامین کنندگان و شرکای کسب و کار شما باشند. شبکه های اجتماعی شرایطی را فراهم می کنند که هر کس در آن دعوت به همکاری و به اشتراک گذاری ایده ها، تجارب و منافع می نماید از این رو با بازاریابی شبکه های اجتماعی شناخته شدن نام تجاری و یا معرفی برند سریعتر و بهتر انجام می شود.

یافتن مشتریان بالقوه

اکثر مصرف کنندگان قبل از انجام کسب و کار با یک شرکت خواهان بدست آوردن اطلاعات بیشتری از آن هستند. شبکه های اجتماعی به یک ابزار تحقیقاتی محبوب تبدیل شده اند. درگیر شدن با مصرف کنندگان در این رسانه ها منجر به  توسعه یک رابطه می شود و فرصتی را برای پاسخ به سوال مشتریان فراهم می کند، و  ایجاد یک تجربه مثبت با شرکت شما را تضمین می کند در نتیجه یافتن مشتریان بالقوه از مهمترین مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی است.

ایجاد یک اجتماع در جهت افزایش خط تولید

انتشار محتوایی که مربوط به کسب و کار شما است منجر به اظهار نظر مخاطب و یا تماس با شما به طور مستقیم می شود. پاسخ به اظهار نظرات آنها به طور آنلاین موجب علاقه مندی آنها به فعالیت شما و درنتیجه دنبال کردن مطالب سایت تان می شود. بر اساس لایک محتوای منتشر شده شما ،آنها مطالبی را که در آینده نیز منتشر می کنید خواهند دید. این "لایک" نیز به عنوان پیروان، مشترکین، و یا طرفداران نامیده می شود. این لایک ها در واقع مجموعه ای از مردم را تشکیل می دهند که خواهان تعامل و انجام کسب و کار با شما هستند.  به زودی شما ممکن است مشتریانی را به پیروی از کسب و کارتان بیابید.

افزایش میزان مشتریان با انجام تعاملات بیشتر

با انتشار محتوا  این امکان بوجود می آید که از علاقه مشتریان کنونی  و آینده مطلع شوید و این امر موجب تعامل بیشتر شما می شود. با باز کردن صحبت با آنها و پاسخ دهی به درخواست ها و سوالات آنها این تعامل گسترش می یابد. این فرایند موجب می شود که شما بدانید چه چیز برای رونق کسب و کارتان بهتر است.