خبرگزاری مهر: وزارت خارجه ترکیه به اقدام آمریکا در کنار گذاشتن آنکارا از پروژه اف ۳۵ واکنش نشان داد.
به نقل از النشره، وزارت خارجه ترکیه به اقدام آمریکا در کنار گذاشتن آنکارا از پروژه اف ۳۵ واکنش نشان داد.
در بیانیه وزارت خارجه ترکیه آمده است: کنار گذاشتن ما از برنامه اف ۳۵ فاقد پشتوانه حقوقی و قانونی است. از واشنگتن میخواهیم که از تصمیم خود صرف نظر کند.
در این بیانیه تاکید شده است: کنار گذاشتن ما از پروژه به روابط راهبردی ما با آمریکا ضربه میزند. تصمیم آمریکا لطمهای جبران ناپذیر به روابط ترکیه و آمریکا میزند.
شایان ذکراست که کاخ سفید با صدور بیانیهای رسمی اعلام کرد که ترکیه را از پروژه ساخت جنگندههای اف -۳۵ کنار گذاشته است.
در بیانیه دولت آمریکا علت حذف ترکیه از پروژه ساخت جنگندههای اف -۳۵، خرید موشکهای روسی اس -۴۰۰ توسط ترکیه عنوان شده و گفته شده است: متأسفانه تصمیم ترکیه برای خرید سامانههای دفاع هوایی اس -۴۰۰ موجب میشود ادامه مشارکت این کشور در [پروژه ساخت] اف -۳۵ غیرممکن شود.
آمریکا در این بیانیه همچنین افزوده است: ترکیه در ۶۵ سال گذشته از جمله شریکان مورد اعتماد و قدیمی ما و متحد ما در ناتو بوده اما پذیرفتن اس -۴۰۰ تعهدی را که تمامی متحدان ناتو برای دوری کردن از سامانههای روسیه به یکدیگر دادهاند، تضعیف میکند.
خرید موشکهای اس -۴۰۰ روسیه توسط ترکیه موجب تشدید تنش در روابط آمریکا و ترکیه شده است. آمریکا بر این باور است که سامانه دفاع موشکی اس -۴۰۰ روسیه به شدت امنیت اف -۳۵ را به خطر میاندازد.
مقامهای آمریکایی و سایر کشورهای ناتو از این مساله نگران هستند که رادارهای اس -۴۰۰ بتواند به راحتی جنگندههای اف ۳۵ را شناسایی و رهگیری کرده و این جنگندهها در برابر سامانه اس -۴۰۰ به شدت آسیب پذیر شود.
ایالات متحده به ترکیه پیشنهاد داده بود تا به جای سامانه اس -۴۰۰ روسی، سامانه ضد موشکی پاتریوت را خریداری کند، اما ترکیه این پیشنهاد را رد کرده و قرارداد خرید اس -۴۰۰ از روسیه را نهایی شده و آماده اجرا عنوان کرده است.
آمریکا همچنین پیش از این به ترکیه هشدار داده بود که در صورت خرید موشکهای اس -۴۰۰ این کشور را تحریم خواهد کرد.
تسنیم: عصر روز گذشته مراسم بزرگداشتی به همت برخی از اهالی سینما برای فردوس کاویانی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون در خانه سینما برگزار شد.
در این مراسم چهرههایی چون فاطمه معتمدآریا، حمید جبلی، علیرضا خمسه، سیروس ابراهیمزاده و ... حضور داشتند.
فردوس کاویانی به دلیل کسالت در این مراسم حضور نداشت و آرمیتا کاویانی به نمایندگی از پدر در مراسم حضور یافت.
معتمدآریا در این مراسم با حضور روی صحنه لوح تقدیر کاویانی را به دخترش اهدا کرد.
در پایان این مراسم یک پیام تصویری از کاویانی پخش شد که در آن عنوان کرد: خیلی خوشحالم در خدمت شما هستم. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.
وی در این پیام عنوان کرد: حال خوشی ندارم. شرایط به گونه ای بوده است که مدتهاست که نتوانستم کاری داشته باشم. از شما عزیزان که جویای احوال من هستید خیلی ممنونم شما باعث شادی و انرژی دادن به من میشوید.
دختر کاویانی نیز در این جلسه گفت: از طرف پدر عذرخواهی میکنم که نتوانست در اینجا حضور پیدا کند. من عشق را از او آموختم او عاشق است و همیشه نگران مردمش بود. من عشق خالصانه را از پدرم آموختم و امیدوارم بتوانم مثل او باشم.
چرایی ضرورت اطلاع از شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای در زمینه سئو سایت چیست؟ (رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو )رابطه بسیار تنگاتنگی با هم دارند. شبکه های اجتماعی اغلب برای کشف مطالب جدید از جمله داستان اخبار روز و محتواهای به روز مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت "کشف" یک فعالیت مهم جستجو است. شبکه های اجتماعی با ساخت لینک می توانند کمک شایانی به سئو سایت نمایند. بسیاری از مردم نیز با جستجو در سایت های شبکه های اجتماعی به دنبال یافتن مطالب مورد نظر خود در رسانه های اجتماعی هستند. شبکه های اجتماعی تاثیر بسزایی بر روی نتایج جستجوی یک موتور جستجو دارند.
بر اساس پژوهش های صورت گرفته در آمریکا 53 درصد از آمریکایی ها که برندها را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند نسبت به آن احساس وظیفه بیشتری دارند.
شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، یوتیوب، توییتر و LinkedIn با زندگی میلیاردها نفر از مردم (حدود 1.6 میلیون به دقیق) یکپارچه شده است. بسیاری از این افراد می توانند کارکنان بالقوه، مشتریان، تامین کنندگان و شرکای کسب و کار شما باشند. شبکه های اجتماعی شرایطی را فراهم می کنند که هر کس در آن دعوت به همکاری و به اشتراک گذاری ایده ها، تجارب و منافع می نماید از این رو با بازاریابی شبکه های اجتماعی شناخته شدن نام تجاری و یا معرفی برند سریعتر و بهتر انجام می شود.
اکثر مصرف کنندگان قبل از انجام کسب و کار با یک شرکت خواهان بدست آوردن اطلاعات بیشتری از آن هستند. شبکه های اجتماعی به یک ابزار تحقیقاتی محبوب تبدیل شده اند. درگیر شدن با مصرف کنندگان در این رسانه ها منجر به توسعه یک رابطه می شود و فرصتی را برای پاسخ به سوال مشتریان فراهم می کند، و ایجاد یک تجربه مثبت با شرکت شما را تضمین می کند در نتیجه یافتن مشتریان بالقوه از مهمترین مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی است.
انتشار محتوایی که مربوط به کسب و کار شما است منجر به اظهار نظر مخاطب و یا تماس با شما به طور مستقیم می شود. پاسخ به اظهار نظرات آنها به طور آنلاین موجب علاقه مندی آنها به فعالیت شما و درنتیجه دنبال کردن مطالب سایت تان می شود. بر اساس لایک محتوای منتشر شده شما ،آنها مطالبی را که در آینده نیز منتشر می کنید خواهند دید. این "لایک" نیز به عنوان پیروان، مشترکین، و یا طرفداران نامیده می شود. این لایک ها در واقع مجموعه ای از مردم را تشکیل می دهند که خواهان تعامل و انجام کسب و کار با شما هستند. به زودی شما ممکن است مشتریانی را به پیروی از کسب و کارتان بیابید.
با انتشار محتوا این امکان بوجود می آید که از علاقه مشتریان کنونی و آینده مطلع شوید و این امر موجب تعامل بیشتر شما می شود. با باز کردن صحبت با آنها و پاسخ دهی به درخواست ها و سوالات آنها این تعامل گسترش می یابد. این فرایند موجب می شود که شما بدانید چه چیز برای رونق کسب و کارتان بهتر است.