به گزارش کلیک به نقل از ایسنا؛ از سوی پارک فناوری پردیس اولین رویداد استارتاپی پسماند و محیط زیست با شعار «آیندت رو دور نریز» از چهارشنبه ۴ تا روز جمعه ۶ بهمن ماه امسال برگزار میشود.
در این رویداد ۹۶ نفر در قالب ۱۲ گروه ۸ نفره از شاغلین و علاقه مندان، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های محیط زیست، گرافیک، مهندسی کامپیوتر (نرم افزار و فناوری اطلاعات)، مدیریت و بازاریابی، تبلیغات و فروش، کسب و کار شرکت خواهند کرد.
نخستین رویداد استارتاپی پسماند و محیط زیست به بررسی جدیدترین فناوری ها و روش های تجاری سازی در عرصه پسماند و محیط زیست در بین جوانان کشور میپردازد.
این رویداد میتواند فعالان و علاقهمندان را جهت ایجاد برنامه های مؤثر و کارآمد در زمینه های مختلف فناوری و کارآفرینی تشویق کند. همچنین بستری مناسب جهت همکاری بین کارآفرینان و مراکز علمی و پژوهشی است
برچسب: بالا بردن بازدید سایت در گوگل و افزایش بازدید جستجو و ورودی گوگل
بالا بردن بازدید سایت در گوگل
آموزش رایگان سئو سایت برای درمان رتبه بندی سایت و بالا بردن بازدید سایت در گوگل
افزایش بازدید جستجوی گوگل
بهینه سازی و سئو سایت برای افزایش بازدید گوگل و دستیابی به رتبه اول جستجوی گوگل . تلاش برای بالا بردن بازدید سایت در گوگل. امروز برند ها و استارت آپ های بسیاری از طریق ورودی گوگل ترافیک سایت خویش و در پایان شمار مشتریان خویش را افزایش میدهند.
هدف گیری موقعیت صفر: چگونه در اسنیپت های اخص رنک شویم؟
هنگامی که بحث سئو به میان می آید، فرصت ها و تکنیک های متعددی هستی دارند که می توانند شما را در کسب رنک بهتر و رتبه بندی سایت در نتایج جستجو یاری کنند. ولی واقعاً موعد لازم است لغایت بفهمیم که چگونگه باید این شغل را درست سپریدن دهیم، با ویرلن همراه باشید:
یکی از این فرصت های جدید، اسنیپت های ویژه (Featured Snippets) است.
اگر تابحال چیزی را در گوگل جستجو کرده باشید، احتمالا با یک اسنیپت در قسمت بالای صفحه مواجه شده اید. این اسنیپت حقیر به راستی تعداد زیادی کلیک و شدامد را تولید می کند. در واقع، Ahrefs یک مطالعه ای انجام عدل و متوجه شد که 8.6 درصد از کلیک ها به سمت اسنیپت های گزیده تر هدایت می شوند:
افزایش بازدید گوگل با اسنیپت ویژه
این اولین نتیجه ی جستجو، بخشی از یک وبسایت را در موقعیتی که “موقعیت صفر” نامیده میشود نمایش می دهد، در حالی که دیگر وبسایت ها برای رتبه بندی در بالاترین صفحات نتایج ارگانیک رقابت می کنند.
“موقعیت صفر” نشان می دهد که محتوای شما، اولین مطلب و بالاتر از سایرین ظاهر می شود و اسنیپت هایی که در آن موقعیت ظاهر می شوند، پیش نمایشی از نتایج مربوط به یک جستجوی خاص را نشان می دهد. به عنوان مثال، در زیر نتیجه ی یک جستجوی تند برای “نحوه شستشوی ماشین” که در یک اسنیپت پرتو داده شده است، آورده شده:
افزایش بازدید جستجوی گوگل
خب چگونه صفحه محتوای تان را به عنوان یک اسنیپت اخص در گوگل نمایش دهید؟
برای افزایش بازدید جستجوی گوگل نخست باید بدانید که سئو یک برنامه ماشین محور است.
بنابراین، شما باید اقداماتی را نخست کنید لغایت فرصت موجود را به نفع خویش تغییر دهید. برای یک کسب و کار بازرگانی الکترونیک و یا هر کسب و کار در این زمینه، شما باید ترافیک و لید کافی به تارنما خویش هدایت کنید.
اینها به ترتیب، خود به مشتری تبدیل می شوند.
یک اسنیپت ویژه، کمک می کند لغایت ترافیک اکثریت برپایی کرده و مایه بهبود میزان دیده شدن وب سایت و افزایش بازدید گوگل می شود.
بنابراین با این گفته ها، بیایید تعدادی از راهبرد هایی را که می توانید برای تولید ترافیک بیشتر و بالا بردن بازدید سایت در گوگل از راه موقعیت صفر بکار گیرید، را رسیدگی کنیم:
برای بالا بردن بازدید سایت در گوگل به تعقیب اسنیپت های ویژه رقبا باشید.
هنگامی که بحث خدمات سئو به وسط می آید، رقبای شما تهدیدی جدی برای دیده شدن وبسایت شما به حساب می آیند زیرا آنها همیشه کوشش می کنند تا مشتریان را از شما بدزدند! ولی خوشبختانه، گوگل و دیگر موتورهای جستجو در حال حاضر در چگونگی بهتری برای داوری پیمان دارند که کدام درونمایه بهتر است؟ محتوای شما یا رقیب تان.
با این حال، پروا داشته باشید که ممکن است موتورهای جستجو به انگیزه ها مختلفی، نسبت به محتوای رقیب شما گرایش بشتری نشانه دهند:
شاید محتوای آنها غنی تر و مفیدتر باشد.
یا احتمالاً توان پهنه یا اتوریتی آنها از شما نیرومند تر باشد.
بالا بردن بازدید سایت در گوگل
آیا این بدین معناست که آنها بهتر هستند؟ بله، با این حال، این موضوع نباید برای شما نگران کننده باشد، زیرا با نگاهی به بهترین نتایج ارگانیک آنها، شما می توانید از اسنیپت های گزیده تر ی آنها چیزهای زیادی یاد بگیرید و استراتژی آنها را مهندسی معکوس کنید.
ابزار SEMrush می تواند به شما در تجزیه و تحلیل محتوای اسنیپت رقیب تان کمک کند و سپس می توانید آن را تحلیل کرده و بعضی از ایده هایشان را برای خویش بکار گیرید.
با صرف کمی سررسید و تحقیق در مورد کاری که رقیب تان سپریدن می دهد، شما می توانید مطالب خویش را در فرمت های بهتری ارائه دهید که می تواند شما را در آن موقعیت زرین صفر رنک کند و درنتیجه شما شاهد افزایش بازدید گوگل هستید.
افزایش ورودی گوگل
نکته: هنگامی که جستار اسنیپت های ویژه به وسط می آید، گوگل رغبت دارد مطالب سازماندهی شده، صریح تر و ریزبین تر را گزینش کند. محتوایی ایجاد کنید که سوالات مشتریان تان را به راستی پذیرش دهد.
اسنیپت ویژه
بعد از اینکه شما برای وب سایت خویش محتوایی برپایی کردید، یک سوال متداول که ملت می پرسند را معرفی کرده و پاسخ های صراحت به آن ارائه دهید.
زمانی که محتوای شما از آنچه در حال آماده وجود دارد، بهتر باشد، شما اسنیپت را برنده خواهید شد.
برای افزایش ورودی گوگل حتما لازم است مخاطب خود را بشناسید.
یکی از مهمترین نهادها در یک کسب و کار، مشتریان هستند، بنابراین اگر هدف دارید محتوای خود را برای افزایش ورودی گوگل و حضور در اسنیپت بهینه کنید، باید مخاطبان تان را به نکوداشتن بشناسید.
مشتریان شما چه کلمات کلیدی ای را در موتور جستجو وارد می کنند؟ منظور آنها چیست؟
خودتان را جای آنها بگذارید و سعی کنید طوری که آنها جستجو می کنند، جستجو کنید و سپس برگردید و رفتار خویش را تحلیل کنید.
سازماندهی محتوای کاربر محور، گامی بزرگ برای رسیدن به یک اسنیپت است.
بخش ” People also ask” یا کسان این موارد را نیز جستجو کردند، در گوگل، یک منبع عالی و جالب برای آغاز است.
افزایش ورودی گوگل
هنگامی که از سوالات مرتبط مخاطبان خویش مستحضر شدید، به راحتی می توانید به نیازهای آنها پذیرش دهید. بدانید که مخاطبان تان چه می خواهند، و سپس محتوایی را برای آن ایجاد کنید.
به این شکل شما می توانید به موقعیت صفر تقریبا تر شوید. ببرای ل از آلت “Answer the public“ کاربرد کنید.
مطالعات متعدد اثر می دهد که بیشتر جستجوهای آنلاین حول سوالات، پیشنهادها و سنجش ها صورت می گیرد.
در این زمینه، آیا الی بحال از ابزار « Answer the public» بهرهگیری کرده اید؟
بخش غصه انگیز اینجاست که جستجوهای ارگانیک کلیدواژه محور نزدیک 7٪ رخ می دهند، در حالی که “سوالات” 41 درصد،.حرف اضافه و سنجش ها( بهتر، سریعتر و …) به ترتیب 17 و 22 درصد را به خود اختصاص دیتا اند.
با هستی اینکه اکثر تمرکزها بر کلمات کلیدی هستند، نتایج آن چنان قابل توجه نیستند. با این حال، این بدان معنا نیست که ما باید از کلمات کلیدی به عنوان وسیله ای برای دستیابی به سئو بهتر غفلت کنیم.
با احساس اینکه سوالات بالاترین رتبه را در جستجوهای ارگانیک دارند، باید از آلت Answer the public کاربرد کنید. با دنبال کردن چرا، کجا و چه چیزی برای محتوای آنلاین تان، بخت خود را برای حضور در یک اسنیپت و بالا بردن بازدید سایت در گوگل افزایش خواهید داد.
رتبه بندی سایت
دلیلش این است که: موتورهای جستجو تمایل دارند صفحات محتوایی را گزینش کنند که به طور سر راست به سوالاتی که توسط کاربران پرسیده شده، پاسخ دهند.
چه کسی می خواهد حجم زیادی از درونمایه را برای یک پاسخ ساده زیر و زبر کند؟
اسنیپت ها دقیق تر هستند. به همین علت است که Answer the publicبسیار دوست داشتنی است. این ابزاری عالی است که وقتی به طور صحیح استفاده شود، شانس اکثریت برای جذب لید یا سرنخ و در تصویر کلی تر، تبدیل بهمراه خواهد داشت.
افزایش بازدید سایت
تحقیق کلید کلمه برای افزایش بازدید گوگل بایسته است
حال که اسنیپت های ویژه در موتورهای جستجو هستی دارند، آیا کلمات کلیدی جایگاه خویش را از دست داده اند؟ نه، کلمات کلیدی هنوز دسته جدایی ناپذیری از جستجوهای بهینه سازی را ساختن می دهند.
استفاده از کلیدواژه در اعلان و سایت
هنگامی که محتوایی جامع برای صفحات خود ایجاد می کنید.فقط بر روی واژه ها کلیدی طولانی تمرکز کنید.
کلمات کلیدی نه تنها در رنگینگ موتورهای جستجو به شما کمک می کنند، بلکه در زمینه اسنیپت های ویژه نیز برای شما بخت خوبی به ارمغان می آورند، به گزیده تر هنگامی که رقبایتان از عبارات کلیدی طولانی استفاده نمی کنند.
اسنیپت هایی که در ساحل درونمایه ویژه و کلمات کلیدی طولانی (مانند “بهترین سیاست بیمه خانه”) ساخته شده باشند، بخت اکثریت برای شفا رتبه سایت در گوگل و کسب رتبه بندی بهتری خواهند داشت تا واژه ها کلیدی کانونی (به عنوان مثال، بیمه خانه).
برای درمان رتبه بندی سایت محتوای خویش را به واقعیت ساختاربندی کنید.
اسنیپت ها خلاصه ای کوتاهی از محتوای اصلی هستند، دقیقاً مشابه تریلرهای فیلم ها که به شما پیش نمایشی از آنچه در فیلم چشمداشت می رود، ارائه می دهند. اسنیپت ها اطلاعاتی جزئی حدود 40 لغایت 60 واژه را که به چهره لیست ، پاراگراف و جداول، سازماندهی شده باشند، گرفتن می کند.
هنگامی که محتوایی را که پیمان است در اسنیپت نمایش داده شود، سازماندهی می کنید، توجه به ساختار بسیار مهم است چراکه ساختار خوب مایه می شود که موتور جستجو محتوای شما را راحت تر پیدا کند.
در لیست ها، همه اطلاعات را تو آن پر نکنید … یک فهرست ناتمام با انتهای باز برپایی کنید. به این ترتیب، پروا کسان را برای کلیک کردن بر روی محتوای شما جلب می کند.
بالا بردن بازدید سایت در گوگل
ارائه یک اسنپ شات و جذب مردم به سمت یک صفحه می تواند به طور ناخود آگاه منجر به لید و تبدیل اغلب شود.
یادتان باشد که قصد تان این است که اسنیپت را توسط آورید و در موقعیت صفر قرار گیرید. هنگامی به آن برسید، سایر نیازی نیست نگران کلیک ها و ترافیک سایت، باشید.
علاوه بر این، مهم است که محتوای هدفمند برای اسنیپت خود را در رأس صفحه قرار دهید لغایت موتور جستجوگر آن را آسان تر نگریستن کند.
انتقال محتوای مورد نظر، در اعماق صفحه مثل این است که یک گنج را جایی خاک کنید که هیچکس هیچوقت پیدایش نکند .
برای افزایش بازدید جستجوی گوگل از سرصفحه ها و قالب بندی مناسب کاربرد کنید.
به عنوان یک مدیر وبسایت، محتوای تارنما شما باید به راحتی قابل خواستن و قابل هضم باشد. چطور؟ از سرفصلها یا هدینگ، زیرعنوان ها و bullet point (نقطه های سیاه کنار یک خط) استفاده کنید.
زبان وب HTML این پیشه را به نکویی اجرایی می کند و ویرایشگرهای جدیدتر رتبه بندی هایی گوناگون با عدد های 1 الی 6 را برای هدینگ ها ارائه می دهند که به شما کمک می کند مطالب را به فرمت های قابل خواستن تبدیل کنید.
کاربران به دنبال محتوایی هستند که به احسان سازمان یافته و برای احضار راحت باشد. استفاده از سرفصل هایی با سایزهای متفاوت، کار موتور جستجو را در برگزیدن محتوا برای اسنیپت باره عقیده راحت تر می کند.
با این حال، شما نباید برای هر چیزی از هدر ها استفاده کنید … هدرها باید پاسخی به سوالات شما باشند.
ورودی گوگل
پیش از این، ما دریافتیم که سوالات در جستجوهای ارگانیک بالاتر رنک می شوند یا در جایگاه بالاتری پیمان می گیرند.
بنابراین، هدر اسنیپت شما باید پاسخی فوری ارائه دهد، به طوری تنها مقدار کمی از کلیات موضوع را اثر دهد الی اینکه کاربر برای کلیک و نگریستن وب سایت شما مجاب شود.
درست مانند این مقاله، هدرهای مناسب، مطالب شما را برای احضار و هضم کردن راحت می سازند. و در پشت صحنه، هدر ها به گوگل کمک می کنند تا مطالب شما را به ترتیب سازماندهی کنند و شانس شما برای گرفتن ورودی گوگل اغلب میشود.
برای افزایش ورودی گوگل محتوای صوتی و تصویری با کیفیت بالا را نیز در مطلب خود اضافه کنید.
افراد آنچه را که می بینند اخ دارند و تمایل دارند به عکس ها پیامد سریعتری اثر دهند. بنابراین، سئوکار ها به این موضوع واقف شده اند که ابزارهای بصری شانس تبدیل را افزایش می دهد بنابراین آنها امروزه برای افزایش ورودی گوگل عناصر بصری اکثریت را در درونمایه تارنما خویش قرار می دهند.
با این حال، چگونه می توانیم عکس ها یا ویدیوها را به یک محتوای پسندیده برای اسنیپت تبدیل کنیم، به گزیده تر هنگامی که فیلم ها و تصاویر به طور معمول در آنها نمایش داده نمی شوند؟
با اینکه ما می دانیم که کاربران به فیلم ها و محتوای تصویری بیش از محتوای متنی جذب می شوند، چگونه می توان این نوع درونمایه را در یک اسنیپت نشانه داد؟
با اینکه با عکس ها پیشه زیادی نمی نا انجام داد، ولی محتوای ویدیویی را می توان با به کارگیری یک دست موزه ویرایش رایج همانند oTranscribe به متن ترجمه کرد:
اگر رونوشت هایی صوتی برای ویدیوهایتان ایجاد کنید، گوگل متن شما را تشخیص می دهد و ممکن است آنها را برای یک اسنیپت اخص انتخاب کند.
با این حال، برای این پیشه شما باید از ویدیوهای با کیفیت و با سایز استاندارد استفاده کنید که در نظر کاربر جالب آید.
بر رتبه بندی در رأس صفحه تمرکز کنید.
تعجب نکنید که یک سایت با رتبه ای کم، اسنیپت اخص را برای یک کلمه کلیدی معین برنده شود.
فکر کنید، چه بسا واقعاً باید شگفتی کنید. اما آیا این بدین معناست که باید از سعی برای رسیدن به این موقعیت صفر کناره بکشید؟ قطعا نه.
به طور مداوم، رتبه ی بالا در موتور جستجو، شانس شما را برای گرفتن یک اسنیپت ویژه شفا می بخشد. اما، چه توضیحی برای تارنما های با رتبه ی ذیل در جایگاه اسنیپت هستی دارد ؟
شاید به این دلیل باشد که آنها محتوایی سازمان مکشوف دارند که در زمان کنونی هر محتوای دیگری را شکست می دهد. مفتوح هم، ما بر محتوا تاکید می کنیم.
افزایش بازدید گوگل
با بهینه سازی محتوایتان برای تبدیل (با تمرکز روی کاربران)، وب سایت شما به طور پیوسته در موتورهای جستجو جایگاه بالاتری خواهد داشت که این به افزایش بازدید واقعی گوگل کمک بزرگی میکند.
این در حال آماده یک اقدام مثبت در گذرگاه کسب جایگاه اسنیپت ویژه است.
گاهی اوقات، بهتر است عجله نکرده و کوشش کنیم یاد بگیریم که چگونه وب سایت های مختصر رتبه اسنیپت را توسط آورده اند. به یاد داشته باشید که اینترنت مکانی همیشگی برای یادگیری است. فلذا همش سایت های تعلیم سئو را تعقیب کنید.
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با هدف حمایت از شکل گیری زیست بوم استارت آپ های نوآور در شهر تهران، نمایشگاه و مسابقه استارت آپ های حوزه هوشمندسازی شهری را اسفند ماه برگزار می کند.
به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ امیر بیات ترک، دبیر اجرایی همایش تهران هوشمند عنوان کرد: در فضای فوق العاده رقابتی اقتصاد امروز، نوآوری بسیار حائز اهمیت شده است؛ بررسی های اخیر شرکت های بزرگ نشان می دهد که ۶۵ درصد از مدیران ارشد با فشار حاصل از فضای رقابتی حاصل از نوآوری مواجه هستند و در حدود ۶.۱ تریلیون دلار در مجموع صرف بخش تحقیق و توسعه سازمان ها در سطح بین المللی شده است.
وی اظهار داشت: شهرداری ها نیز به عنوان سازما نهای عمومی، با هدف افزایش رفاه و کیفیت زندگی در سطح شهر با ارائه خدمات نوین، نیازمند نوآوری هستند.
دبیر اجرایی همایش تهران هوشمند خاطر نشان کرد: امروزه شهرها در رقابتی فشرده برای تصاحب جایگاهی جهانی و منطقه ای بوده و بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان موثرترین ابزار توسعه، این رقابت را برای شهرها تشدید کرده است.
بیات ترک ادامه داد: در کشور ما با وجود تمام تلاش های صورت گرفته، اقتصاد شهری دانش بنیان هنوز در کلان شهرهای کشور نهادینه نشده و به دلیل فقدان توجه لازم به نوآوری، اکثر سازمان ها به روزمرگی دچار هستند. انقلاب دیجیتال، روندهای معمول در اقتصاد شهری را مانند سایر حوزهها بر هم زده است و طرح نوینی از اقتصاد شهری را پیش پای مدیران شهری گذاشته، که استفاده از ظرفیت استارت آپ ها نگاهی هوشمندانه در این حوزه است.
وی تاکید کرد: استارت آپ ها تیم های کوچکی هستند که معمولا بر اساس ایده های نوآورانه شکل گرفته اند؛ این تیم ها، در تلاش هستند که با ارائه محصول یا خدمتی نوآورانه به مدل درآمدی پایداری برسند. یکی از مزایای این تیم ها، رشد سریع آنها است که سبب توسعه اقتصاد کشور شده و در نتیجه اشتغالزایی خوبی نیز به همراه آوردهاند. نمونه موفق شرکت هایی که از مرحله استارت آپی به کسب و کار موفق رسیدهاند گویای این مطلب است.
دبیر اجرایی همایش تهران هوشمند با اشاره به تغییر مدیریت شهری و این که یکی از اولویت های اصلی در شهرداری تهران حمایت از فعالیت های ارزش ساز و اشتغال آفرین در شهر قرار داده شده است، تصریح کرد: همزمان با برگزاری همایش تهران هوشمند نمایشگاهی از استارت آپ های منتخب حوزه هوشمندسازی شهری در محل برج میلاد تهران با حمایت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و همکاری شتاب دهنده های کسب و کارهای نوپا برگزار میشود.
وی یادآور شد: در این نمایشگاه، در بخش مذاکرات تجاری با هماهنگی صورت گرفته، جلسات مذاکره و عقد تفاهم همکاری بین استارت آپ های حوزه هوشمندسازی شهری و مدیران ارشد بخش های مختلف شهرداری تهران و سازمان های مربوطه برگزار خواهد شد و در طی دو روز برگزاری این برنامه، رقابت بین استارت آپ های این حوزه را هم خواهیم داشت که پس از داوری به استارت آپ های منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد .
رسانه کلیک – فیلمهای سینمایی بسیاری در جهان ساخته میشوند که هر کدام اهداف و موضوعات مختلفی را دنبال میکنند. در این میان بعضی از فیلمها علاوه بر عموم مردم مخاطبان خاص خود را نیز دارند. فیلمهایی که در ادامه مشاهده میکنید، از جمله فیلمهایی هستند که بسیاری از مربیان کسب و کار و منتقدان تماشای آن را به افراد کارآفرین پیشنهاد میکنند.
در واقع، هرکدام از این فیلمها درسهای بزرگی برای تمام افراد به ویژه استارتاپ ها، مدیران کسب و کارها و کارآفرینان دارند.
یکی از مهمترین و جذابترین فیلمهای جهان که شاید بسیاری از افراد آن را تماشا کرده باشند این فیلم درباره رشد یک کسب وکار کوچک خانوادگی است که تبدیل به یک باند بزرگ خلافکاری میشود. پدرخوانده درسهای زیادی برای کارآفرینان دارد در این فیلم تشکیل و توسعه کسب و کارهای خانوادگی و هم چنین بقا و توسعه یک کسب و کار را میآموزید.
نام فیلم شاید کمی عجیب و ناآشنا باشد اما این فیلم را هر کارآفرین باید تماشا کند. داستان این فیلم درباره یک مدیر شرکت مشاوره املاک است که برای نجات شرکتش از ورشکستگی میان 4 کارمند برترش یک مسابقه ترتیب میدهد که نفر اول یک خودروی لوکس، نفر دوم یک چاقوی استیک بری و نفر سوم و چهارم اخراج میشوند. در این فیلم میتوانید درسهای مدیریتی بسیاری را بیاموزید و یاد بگیرید که چگونه از یک بحران فرصت بسازید.
فیلم وال استریت درباره کارآفرین جوانی است که در بورس سهام دار است و رویاهای زیادی در زمینه اقتصاد در سر دارد. این کارآفرین جوان در مسیر اقتصادی و کار خود با دو راهی روبه رو میشود که باید میان اخلاق و موفقیت یکی را انتخاب کند. این فیلم به طور دقیقی زندگی و شرایط سخت کارآفرینان جوان را نشان میدهد. تماشای این فیلم میتواند به هر کارآفرینی برای تصمیمهای آیندهاش کمک کند.
بازی فیلمی جذاب و در عین حال آموزنده برای کارآفرینان است این فیلم محصول سال 1997 بوده و داستان زندگی یک بانکدار ثروتمند اهل سانفرانسیسکو است که زندگی خصوصیش تحت تأثیر شغلش قرار گرفته و مشکلاتی را برای او به وجود آورده است اما با هدیه یک بازی از طرف برادرش زندگیاش زیر و رو میشود. این فیلم به آن دسته از کارآفرینانی که زندگی شخصیشان تحت تأثیر شغلشان قرار گرفته به شدت پیشنهاد میشود.
این فیلم برخلاف نامش هیچ ارتباطی با صنعت ندارد و داستان جوان کارگزار بورس است که با ورود به بورس به موفقیتهای اقتصادی چشمگیری دست مییابد و با پاردوکس های اخلاقی متعددی روبه رو میشود. افراد کارآفرین با تماشای این فیلم میتوانند نکات بسیاری برای موفقیتهای مالی بیاموزند.
داستان فیلم جری مگوایر درباره مردی است که در زندگیاش همه چیز دارد از خانواده گرفته تا ثروت وموفقیت کاری. این فرد موفق طی اتفاقی از کارش اخراج میشود و تنها یکی از دوستانش برای او باقی میماند او پس از این اتفاق تلاش میکند که همه چیز را از صفر شروع کند و به موفقیتی بیش از گذشته دست یابد. داستان این فیلم قطعاً دلیل تماشای آن را فاش کرده است تلاش مستمر و روحیه قوی شخصیت اصلی برای کارآفرینانی که در کار خود دچار مشکلات شده و یا شکستهایی روبه رو شدهاند الهام بخش خواهد بود.
تصور کنید جای یک فرد ثروتمند و فردی فقیر عوض شود چه اتفاقاتی می افتد؟ این تمام داستانی است که در فیلم تعویض جاها با آن روبه رو هستید. اتفاقاتی که این تغییر در محیط کار و حریم شخصی افراد رقم می زند نکات جالبی دارد که تماشای آن را هم لذت بخش و هم آموزنده میکند.
تصور کنید برای کاهش استرستان به یک روان شناس مراجعه میکنید و او هم با با تکنیک هیپنوتیزم سعی میکند تا شخصیت شما را تغییر دهد اما در میان هیپنوتیزم از دنیا میرود چه اتقاقی برای شما می افتد؟ این خلاصهای از فیلم محیط کار است، فیلمی کمدی که شما را با تغییر رویکرد شخصیت اصلی در محیط کار و در برخورد با مدیران خود نشان میدهد. این فیلم پایان بندی جالب و دور از انتظاری دارد.
فیلم در جستجوی خوشبختی در فهرست 10 فیلم برتر مناسب تماشای کارآفرینان از یک داستان و حادثه واقعی اقتباس شده است. فیلمی فوق العاده درباره کارآفرینی است که تمام زندگی خود را از دست میدهد و به یک بی خانمان تبدیل میشود اما او ناامید نمیشود و دست از تلاش برنمی دارد تا جایی که به یک کارگزار و کارآفرین مهم و موفق تبدیل میشود. در این فیلم آنقدر لحظههای الهام بخش و زیبا وجود دارد که نه تنها تماشای آن را به کارآفرینان بلکه به تمام افراد پیشنهاد میکنیم.
آگه می تونی منو بگیر یکی از جذابترین فیلمهای این فهرست است از بازی لئوناردو دی کاپریو که بگذریم به داستان فوق العاده جذاب این فیلم میرسیم. داستان این فیلم درباره پسر جوان باهوشی است که اسناد را به طرز ماهرانهای جعل میکند و در قالب مشاغل مختلف به کلاه برداری میپردازد. شاید تصور کنید که زندگی یک جاعل چه ارتباطی با افراد کارآفرین دارد باید به شما بگوییم که تلاشهای مستمر شخصیت اصلی این فیلم، بهره گیری از هوش و خلاقیت در شرایط مختلف و تجربه مشاغل مختلف از جمله موضوعاتی است که میتوانید از فیلم استخراج کنید.
رسانه کلیک – یادگیری زبان خارجی نقش موثری در میزان درآمد افراد دارد. در این مطلب قصد داریم پولسازترین زبان های خارجی را به تفکیک میزان درآمدی که عایدتان می کند، معرفی کنیم.
قبلا درباره مزایای شگفت انگیز یادگیری یک زبان خارجی، از قبیل پاکسازی ذهن برای بهبود مهارت تصمیم گیری صحبت شد. اما آیا میدانستید که فراگیری یک زبان دیگر میتواند به شما کمک کند تا پول بیشتری کسب کنید؟
شما احتمالا این شعار معروف وارن بافت را شنیدهاید: «هر چه بیشتر بیاموزید، بیشتر کسب خواهید کرد». به نظر میرسد این قانون بیش از هر چیز دیگری در مورد یادگیری یک زبان جدید کاربرد داشته باشد.
حتی با اضافه شدن بیش از 295,000 شغل در ایالات متحده، میلیونها نفر در تلاش برای پیدا کردن کار تمام وقت و یا یک شغل دیگر هستند. خبر خوب این است که فراگیری زبان خارجی، نه تنها شانس شما را برای پیدا کردن فرصتهای شگفت انگیز شغلی افزایش میدهد، بلکه درآمد شما را نیز افزایش خواهد داد.
پیش بینی های سایت استخدامی CareerBuilder.com نشان داده است که 39 درصد از کارفرمایان ایالات متحده آمریکا قصد دارند افرادی را استخدام نمایند که بر دو زبان تسلط داشته باشند و نیمی از آنها گفتهاند که اگر دو کاندید با شرایط مشابه داشته باشند، فردی را که بر دو زبان تسلط دارد، استخدام می کنند.
پول بیشتری کسب کنید
آژانس کاریابی تخصصی زبان یوروی لندن، در این خصوص اذعان داشته است که با یادگیری یک زبان خارجی دیگر، تقریبا بین 10 تا 15 درصد به دستمزد شما افزوده خواهد شد.
این امر نشان میدهد که یادگیری یک زبان خارجی دیگر، سرمایه گذاری عاقلانهای برای هر کسی در هر سنی است، چه در حال آماده شدن برای ورود به بازار کار باشد و یا به دنبال گسترش کار خود.
با فرض اینکه متوسط حقوق و دستمزد شما حدود 45،000 دلار باشد، پس از فراگیری یک زبان دیگر با افزایش حقوق به میزان 2٪ در طی متوسط 40 سال و همچنین افزایش 1 درصد سالانه، تا زمانی که بازنشسته شوید، 67،000 دلار درامد اضافه کسب نمودهاید. از آنجا که هر فردی میتواند یک زبان خارجی جدید را از طرق مناسب، به سرعت فرا گیرد، این سرمایه گذاری بسیار خوبی برای وقت اضافه شما خواهد بود.
علاوه بر این، باید بدانید که پاداشها و حقوق و دستمزد بسته به زبانی که فرا خواهید گرفت، متفاوت خواهند بود. در این مقاله مرور سریعی بر چند زبان متداول و پاداشهای سالانه آنها که توسط مجله اکونومیست گزارش شده ، خواهیم داشت:
اسپانیایی – 1.5 درصد پاداش
فرانسوی – 2.3 درصد پاداش
آلمانی – 3.8 درصد پاداش
این بدان معنی است که شما میتوانید از 50،000 تا 125،000 دلار اضافی را فقط با دانستن یک زبان خارجی دیگر به دست آورید!
با افزایش جهانی شدن، تقاضاهای شغلی که نیاز به دانستن یک زبان خارجی دارند، رو به فزونی نهادهاند.
طبق اداره آمار کار، ترجمه شفاهی و کتبی، جزو پنج شغلی است که به سرعت رو به افزایش بوده و انتظار میرود که این میزان در سال های 2012 تا 2022، 46 درصد افزایش یابد. به عنوان مثال، در صورت تسلط اعضای ارتش ایالات متحده به یک زبان خارجی دیگر، در ماه 1000 دلار بیشتر درامد خواهند داشت.
شما میتوانید دربهای فرصتهای شغلی جدید را به روی خود باز کنید و به عنوان مثال، به یک متخصص برند برای گوگل یا یک مترجم بازی برای نینتندو، تبدیل شوید و به ازای ترجمه هر بازی ویدئویی، مبلغی را دریافت کنید.
بیایید 5 زبان خارجی مفید را برای کسب پول بیشتر و بهبود زندگیمان فراگیریم.
همانطور که در نمودار بالا مشهود است، آلمانی شناخته شدهترین زبانیست که بیشترین درآمد را برای شما به ارمغان آورده و شما میتوانید با این زبان، بیش از 125،000 (یورو) درآمد کسب نمایید.
هرچند این رقم ممکن است باعث تعجب بسیاری از افراد شود، چرا که ممکن است فرض شود زبانهایی مانند ماندارین، ژاپنی یا اسپانیایی با تولید ناخالص داخلی بالاتر،درآمد بالاتری را نیز فراهم خواهند آورد. در حالیکه این امر در اکثر موارد صحیح است، آلمانی یک مورد استثنا به شمار میآید، زیرا آلمان یکی از سه قدرت برتر است و این بدان معنی است که این زبان برای یک فرد خارجی میتواند ارزشمندتر از زبان یک اقتصاد نسبتا بسته باشد.
از آنجا که بیش از 200 میلیون نفر در 5 قاره مختلف موجود در سراسر جهان به زبان فرانسوی صحبت میکنند، این زبان، یکی از مفید ترین زبانها جهت یادگیری به حساب میآید.
در نگاه اول، ممکن است به نظر رسد که تنها کسانی که در فرانسه زندگی میکنند به زبان فرانسوی سخن میگویند، اما این زبان، دومین زبانی است که پس از زبان انگلیسی، به طور گستردهای فراگیر شده است. دانستن چگونگی صحبت کردن به زبان فرانسوی، دربهای شرکتهای فرانسوی را نه تنها در فرانسه بلکه در دیگر مناطق فرانسوی زبان جهان مانند کانادا، سوئیس، بلژیک و شمال و جنوب صحرای آفریقا به روی شما باز میکند. فرانسه به عنوان پنجمین اقتصاد بزرگ جهان و سومین مقصد مهم برای سرمایه گذاری خارجی، یک شریک اقتصادی مهم به شمار میآید.
برای دانش آموزانی که به دنبال مدرک کارشناسی ارشد یا MBA خود هستند، تسلط به زبان فرانسوی میتواند به عنوان یک مزیت بزرگ عمل نماید. دانشگاههای مشهور فرانسه و مدارس تجاری این کشور، به عنوان بهترین موسسات آموزش عالی در اروپا و جهان رتبه بندی شدهاند. دانش آموزانی که میتوانند به زبان فرانسوی صحبت کنند واجد شرایط فرصتهای تحصیلی اضافی هستند که میتواند باعث صرفه جویی در دهها هزار دلار، هزینه آنها شود.
3. اسپانیایی
در دهه گذشته، دانستن زبان اسپانیایی نه تنها مزیتی برای مشاغل مختلف به شمار میآمد، بلکه ضروری نیز بود. در ایالات متحده و اروپا اسپانیایی، اولین زبان خارجی است که معمولا پس از زبان انگلیسی انتخاب میشود.
مهم نیست که در چه صنعتی مشغول هستید، ارقام موجود در نمودار بالا، نشان دهنده اهمیت یادگیری زبان اسپانیایی، مخصوصا در کسب و کار هستند. علاوه بر تعداد زیادی از مشاغل که میتوانید با دانستن زبان اسپانیایی بدان دست یابید، کشورهای اسپانیایی زبانی نیز مانند مکزیک، شیلی و کلمبیا به سرعت در حال احاطه اقتصاد جهانی هستند.
اگر انگلیسی زبان هستید، اسپانیایی سادهترین زبان خارجی مفیدی است که میتوانید فراگیرید. شما به سرعت میتوانید زبان اسپانیایی را با استفاده از برنامههای آنلاینی مانند رایپ یاد بگیرید. در این برنامه، شما درسهای خصوصی اسپانیایی را دریافت خواهید کرد و یک مربی آنلاین خصوصی، با شما تمرین خواهد کرد.
بر هیچکس پنهان نیست که چین، جدیدترین مهره اقتصادی قدرتمند است و نفوذ رو به رشد آن از آفریقا تا آمریکا را فرا گرفته است. اگر شما یک تاجر هستید باید بدانید که چین یک فرصت طلایی است، چرا که بیش از یک میلیارد نفر جمعیت دارد که شما میتوانید آنها را هدف قرار دهید.
براساس اطلاعات شرکت اسنتیتور در لندن، تقاضای داشتن موقعیتهای اجرایی در چین، توسط شرکتهای آمریکایی و چند ملیتی از سالهای گذشته، 35 درصد افزایش یافته است، و مقادیر مشابهی نیز توسط سایر شرکتها ثبت گردیده است.
با این حال، بر خلاف اسپانیایی، فراگیری زبان ماندارین بسیار پیچیده و دشوار است.
خبر خوب این است که اگر شما بتوانید ماندارین را فرا گیرید، قطعا میتوانید رئیس آینده و همکاران خود را تحت تاثیر قرار دهید
جهان عرب به عنوان یکی از ثروتمندترین مناطق جهان شناخته شده چرا که دارای بیش از 600 میلیارد دلار، تولید ناخالص داخلی است. اقتصاد خاورمیانه تنها در دوره پنج ساله از اواسط سال 2003 تا اواسط سال 2008 تقریبا 120 درصد، پیشرفت نموده است.
با توجه به فراوانی فرصتهای بازار در خاورمیانه، نیاز به سخنرانان غربی- عربی بسیار زیاد است اما تعداد زیادی از این سخنرانان، وجود ندارد. کسانی که به زبان عربی صحبت میکنند، فرصتهای زیادی را برای توسعه حرفه بینالمللی خود در صنایع مختلفی نظیر آموزش، امور مالی، روزنامه نگاری، خدمات خارجی و غیره به دست خواهند آورد.