قالب های فارسی وردپرس 39

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 39

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

افزایش ورودی گوگل

امروز می خواهیم علاوه بر سفارش ورودی گوگل و خرید بازدید گوگل از راه سایت آی پی ولید ، چندین مسیر مفید و پیشه آمد افزایش ورودی کاربران اینترنتی برای تارنما شما را شناسایی کنیم و آن ها را به اختصار شرح دهیم تا شما با راه های افزایش ورودی گوگل آشنا شوید .


با تیم آی پی ولید همراه باشید تا شما را به سمت ترقی وب سایتتان و بالا بردن رنک گوگل شما را ارشاد و همراهی کنیم .


از مهم ترین و کارآمد ترین راه های افزایش بازدید از گوگل  به سایت شما می طاقت به فرآوری درونمایه اشاره ارائه کرد که با استفاده کردن درست و به جای واژه کلیدی های مد نظرتون می توانید به سایت و مطلب خویش در گوگل ارزش دهید .


تولید محتوا را می نا به جرات بهترین مسیر برای پیدا کردن ورودی برای یک تارنما نامید ، که خود فرآوری محتوا یکسری قواعد و اصول خاصی را داراست که باید حتما به آن ها عمل ارائه کرد الی محتوای تولید شده حائز ارزش ، از نظر گوگل باشد و امتیاز قابل قبول برای محتوای شما قائل باشد .


از نکات دیگری که باید در فرآوری درونمایه رعایت کرد این است که حتما متن ایجاد شده باید برای انسان باشد نه ربات های گوگل !!!


اشتباهی که اکثرا در نگارش متن مرتکب آن می شوند این است که محتوای خویش را برای ربات های گوگل می نویسند که گوگل در سنه های اخیر با به کارگیری الگوریتم های خویش متوجه این تقلب شده و سایت هایی که از این طریق ها کاربرد می کنند را جریمه می کند .


نکته قابل تامل دیگر این است که محتوای شما نباید به هیچگونه کپی از سایت های سایر باشد که اگر از محتوای کپی شده برای سایت خود بهره‌گیری کنید مطمانا گوگل سایت شما را جریمه می کند .


متن های قدیمی خود را به روزرسانی کنید !


گاهی یک مطلب بازخورد مناسبی را به ما نمی دهد که می طاقت با به روز کردن آن مطلب و همینگونه بهره‌گیری کردن از تصاویر با Alt پسندیده در آن مطلب باعث می شود ربات های گوگل به پرکار بودن تارنما در مقوله ی تولید محتوا پی دستگیر و به سایت شما امتیاز مثبت دهند و جایگاه سایت شما در گوگل رشد قابل قبولی کند .


مطالب خود را در شیکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید .


با به اشتراک گذاشتن مطالب تارنما خود در شبکه های اجتماعی مانند لینکدین ، فیسبوک ، تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی دوست داشتنی کاربران اینترنتی می توانید کاربران بیشتری را به سایت خود جذب کنید و ورودی سایت خود را افزایش دهید که همین شیوه مایه افزایش ورودی سایت شما و بهبود جایگاه سایت شما در گوگل خواهد شد .


لینک سازی ها در محتوای خود را به صورت بنیادین و به صفحات مرتبط و مهم خود سپریدن دهید .


از لینک سازی در مطلب خود قافل نشوید به انگیزه این که لینک های موجود در مطلب میتواند ارزش واژه کلیدی باره عقیده را به صفحه ای که لینک به آن بر می گردد را بالا ببرد لینک سازی از اهمیت بالایی بر خوردار است .


لینک سازی ها باید به صورت اصولی چهره گیرد و از لینک دادن بیش از حد پرهیز کرد ، زیرا ارزش واژه کلیدی دلخواه را تفریق می دهد .


CTR صفحه همیشه پسندیده باشد


CTR به معنی نرخ کلمه کلیدی می باشد . در هر مطلب بایستی نرخ واژه کلیدی دلخواه شما حفظ شود و طبیعتا باید کلمه کلیدی ها نسبت به کلماتی با ارزش کمتر درصد بالاتری را بر خوردار باشند .


برای مطالب اجازه دهید کاربران کامنت بگذارند


کامنت گذاری خویش نه تنها مایه می شود محتوای موجود در صفحه ی شما افزایش بیابد بلکه کاربران را در سایت شما حفظ می کند . گاهی همین کامنت گذاری ها باعث ورود کاربران جدید شده تا در بحث به هستی آمده کمپانی کنند که همین امر مایه ورود کاربران جدید به سایت شما شده و بدین ترتیب باعث بهبود جایگاه وب سایت در گوگل می شود .


حال می خواهیم مسیر های دیگری که باعث افزایش ورودی کاربران اینترنتی به وب سایت شما می شود را اسم ببریم و به اختصار روشنگری دهیم .


با تیم آی پی ولید همراه باشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.