قالب های فارسی وردپرس 39

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 39

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

سئو مخفف چیست

مخفف SEO 5‎Search Engine Optimization
بهینه‌سازی موتور جستجو که برخی مواقع در پارسی به آن سئو گفته می‌شود عملیاتی است که برای درمان دید یک وب‌گاه یا یک صفحهٔ وب در صفحه نتایج موتورهای جستجو که می‌تواند طبیعی و یا الگوریتمی باشد، می‌گویند. این احد از روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به صورت کلی وب‌گاه‌هایی که دارای بالاترین محیط‌ و بیشترین تکرار در صفحهٔ نتایج موتورهای جستجو باشند، بازدیدکنندهٔ بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آورند.برای وبمسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست اوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و بخصوص گوگل می باشد.
علم سئو در میانه ها دهه 1990 توسط وب مستر ها و مدیران سایتهای کبیر آغاز شد. در نخست کل وب مسترها می بایست تمام صفحات خویش را برای آمدن خزنده ها به سایت آنها ثبت می کردند الی در پایان صفحات آنها در نتایج جستجو به نمایش گذاشته می شد. امروزه با رشد اینترنت فروش خدمات اینترنتی هم افزایش مکشوف است.

موتورهای جستجوی پیشتاز همچون Yahoo ،Google و Bing از خزنده ها جهت یافتن صفحات برای نتایج جستجوی الگوریتمیک استفاده می کنند.صفحاتی که از تو باقی صفحات ایندکس شده توسط موتورهای جستجو Link شده اند بیچارگی به ارسال به موتور جستجو نداشته و بصورت اتوماتیک پیدا می شوند.بعضی از موتور های جستجو ازجمله !Yahoo سرویس پولی ارسال را پیاده می کنند که به کارگیری خزنده ها را هم بصورت گردآور ای از بها ها و نیز بصورت سیستم قیمت به ازاء هر Click، اجرا می کند.این برنامه ها معمولا قرارگیری در بانک اطلاعاتی موتور جستجو را ضمانت کرده و در قبال رتبه ای مشخص برای صفحه در فهرست نتایج جستجو ضمانتی نمی کنند.دو فهرست اصلی اینترنتی یعنی Yahoo Directory و Open Directory Project، هردو بیچارگی به ارسال دستی و بررسی انسانی دارند.Google ابزاری به اسم Google Webmaster Tools ارائه می دهد که در آن می تاب نقشه سایت را توسط غذا XML برپایی کرده و بصورت مجانی ارسال نمود لغایت از مکشوف شدن تمام صفحات حتی صفحاتی که بصورت خودکار از طریق پیگیری کردن Link ها پیدا نمی شوند، اطمینان حاصل نمود. خزنده های موتور های جستجو می توانند به عوامل مختلفی در اثناء خزیدن در یک سایت توجه کنند.تمامی صفحات ایندکس نمی شوند.همچنین فاصله یک صفحه از ریشه سایت می تواند عاملی در پیدا شدن یا عدم آن توسط خزنده های موتورهای جستجو باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.