قالب های فارسی وردپرس 39

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 39

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

دلایل مهم برای انتخاب فلش مموری به عنوان هدیه تبلیغاتی

اما دربررسی سودمندی و کارایی این محصول به عنوان هدایای تبلیغاتی این نکته کافیست که ،امروزه تمام شرکت های تجاری به تعقیب روش های بی همتا و مقرون به صرفه برای بالارفتن سوداگری خویش هستند.در سنه های اخیر، فلش مموری با اسم بازرگانی دوست داشتنی و کارساز برای بسیاری از کمپانی ها بوده است
در این حالت اگر شما لوگو و خدمات خود را برروی این محصول درج کنید ،در واقع در لحظات دربایستن و تاثیر در ذهن مشتری خویش ماندگار میشوید.
ویژگیها:
• ظرفیت های متفاوت که براساس بودجه و احتیاج مشتری قابل تغییر میباشد
• خرده متفاوت فلش مموری که با ساختارهای کارتی ،چرمی، فلزی، چوبی، دستبندی ، کلیدی و ...
• امکان چاپ برروی فلش مموری در اشکال متفاوت
• حقیر و قابل حمل بودن
• امکان ذخیره اطلاعات به روشهای گوناگون برروی پیکان مموری :
* قبل بارگیری داده ها: شما میتوانید اطلاعات بازاریابی خویش را برروف پیکان مموری بارگیری کنید ،این  مزیت قدرتمند در به کارگیری درایوهای USB برای تبلیغات بازاریابی است. در اینجا بعضی از گونه ها رایج که می توانند برای شما پیش بارگذاری شوند عبارتند از: خدمات ، کاتالوگ های محصول، بروشورهای PDF، نرم افزار، فیلم ها و غیره را می طاقت برای شما بارگیری کرد.
* اجرای خودکار :قابلیت اجرای اتوماتیک داده های قبل دیتا شده شما، مثل یک ارائه، به صورت خودکار راه اندازی می شود زمانی که کاربر USB Flash Drive خود را به یک رایانه متصل کند.
* قفل اطلاعات : اگر می خواهید اطلاعات خویش را از حذف تصادفی جلوگیری کنید واطلاعات بازارابی شما برروی حافظه پیکان همواره باقی بمانند.ویژگی File Lock بسیار عالی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.